Kärlekspar som suger

Hur ofta läser man inte inlägg om hur mycket person a gillar person b och om hur stark deras kärlek är, att de kan klara vad som helst tillsammans och att det är, som de så otroligt poetiskt uttrycker det - vi två för alltid.

Finns det något töntigare? Nej. Finns det något som är mer jävla pissirriterande?! Nej.
För det första så har jag i mitt långa och händelserika liv läst ungefär tretton miljarder texter som alla är lite taffat skrivna och som innehåller samma gamla rader som man sett hundra gånger tidigare. Det brukar ofta stå något idiotiskt såsom; åh gud bby kommer aldrig lämna dej svär på gud de vi två för alltid på gud svär vi klarar alltid älskling bby åh gud gud gud...
Lägg märke till felskrivningarna, särskrivningarna samt det upprepande användandet av väsenet som Jesus kallar för fader.

Hur många som har skrivit sådana texter för två år sedan är faktiskt tillsammans idag? Ingen jag vet. Det idiotiska och efterblivna ligger ju inte endast i att de skriver rena och skära lögner, utan att de också ska skylta med det på facebook och andra sociala nätverk. Okej, vi som är ensamma och som ständigt dejtar våran högerhand förstår att ni är så glada, lyckliga och kära, ja här ta lite hundbajs och gnugga in i mitt ansikte också när ni ändå håller på. Tack för informationen, vi alla vet att ni kommer göra slut med varandra vilket vecka som helst.

En annan jobbig sak med kärlekspar är att många envisas med att säga jag älskar dig efter en veckas förhållande. Vet några stycken som älskat en sisådär tjugo personer på två år. Det blir en så jävla mycket älska här så att jag nästan spyr. Personligen tycker jag att man ska vara lite sparsam på just de tre orden och inte använda de lite regelbundet som toalettpapper.

För att ändra tonen i inlägget till en något mer munter sådan så anser jag själv att det är just de par som inte skriver fjantiga texter till varandra, lägger rosor i sängen och som sitter mer fastklistrade än en siamesiskchihuahua som lyckas ha ett bra och långt förhållande.

Nu har jag hatat klart och jag ska förövrigt skriva lite oftare. Hejdå

Kommentarer
Postat av: cajsa

här har du en livs levande turturduva, fullt medveten om att de flesta som inte är kära, eller väldigt annorlunda, känner precis som du inför det här med oss. oss som i du och jag föralltid älskling <333.

jag föredrar att inte hålla min relation allt för offentlig på facebook och så vidare och jag förstår precis vad du menar. jag hade själv kunnat skriva exakt samma sak, och gjorde det förmodligen i min hatblogg, för ungefär ett år sedan. men vad tror du händer?! mitt i allt kärlekshat blir jag själv kär och kan inte längre spy på kära människor eftersom att jag hatar att torka spya, särskilt om det är på mig själv.

sedan dess har jag dock hatat på, det finns par man bara inte står ut med, men samtidigt varit del i en duo själv.

oj vad luddigt detta blir men summan av kardemumman är att jag kan hålla med dig och bli trött på mig själv, trots att jag inte tillhör den gulligaste typen. och jag älskar att läsa hatet samtidigt som jag själv skriver upp hur lycklig jag är för att jag ska kunna minnas det den där dagen då jag sitter där ensam och hatar igen. just för att jag vill komma ihåg hur det kändes. gah, virrpannan checkar ut

2011-01-26 @ 00:19:50
Postat av: Michelle

"vi som är ensamma och som ständigt dejtar våran högerhand" hahahhahahahahahahhahaha

2011-04-07 @ 18:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0