Förhållande eller singel?

Alla någorlunda normala människor har väl slagits av tanken; vill jag ha ett förhållande?/vill jag vara singel?
Det är inte alltid det lättaste att veta om man faktiskt vill lägga ner både tid, ork och i killars fall också även pengar, på en möjlig partner. Egentligen så är ju singel minst lika bra som förhållande enligt mig, det är bara svårt att se det när man väl är singel. En kort plus/minus-lista över förhållande.

Förhållande:

Plus

- Sex.

Killar är inte oskuldsfulla och goda som Aladin eller Twilightbögen-som-glittrar-i-solen. Alldeles för snälla killar gillar att klä sig i tajta svarta spandexbyxor, använda foundation och avsluta dagen med att gå hem och packa lite bajs med deras pojkvän. Riktade det mot er tjejer som fortfarande väntar på den rätte. NEWSFLASH -> Han kommer inte.
Hur som helst, alla vill ligga och det får man oftast göra regelbundet i ett förhållande. Å andra sidan är det möjligt att göra det när man är singel också, dock med en viss risk för könssjukdomar.


- Du har ett annat ställe, som möjligtvis är närmare beläget än ditt eget hem, att sova på efter krogen.

Har du tur får du ligga också. Har du ännu mer tur så vill hon inte prata om sina känslor och mensvärk.

- Är du ensam kan du få sällskap.

Se det som en slags osynlig kompis. Du pratar och visar inte henne för dina kompisar eller föräldrar, men hon finns där när du känner att du behöver lite kroppskontakt.


Minus

- Din partner kan bli en såkallad toffel/hund/robot/slav/tjänare

Vissa människor gillar att dominera. Det gör inte jag. Vill jag ha någon som lyder mig köper jag en hund eller ropar på mamma.

- Bråk

Det kommer bli bråk. Frågan är inte om ni kommer bråka, utan när ni kommer bråka. Som kille så är det ett par grejer man ständigt ska komma ihåg vid ett bråk med ett fruntimmer:

Hon har alltid rätt.

Låt henne tro det så slipper du få tinitus.

Allt är ditt fel, även om så hon knullade en annan kille.

Ja det var ju egentligen pratiskt taget du som förde in åderpålen i hennes vagina? Du lyssnar inte på henne, förstår inte henne och den där varma augustikvällen så hämtade du ju faktiskt inte ett glas vatten åt henne halv fem på morgonen. Ditt fel.

Slår hon dig så rör henne inte på minst fem sekunder.

Så fort du ens skulle lyfta handen, om så bara för att lugna henne, skulle hon börja gallskrika våldtäkt, misshandel, frihetsberövning, du kväver mig och så vidare. Sitt där lugn som en filbunke. En riktigt grov spottloska rakt i högerögat brukar sätta stopp för fler våldsamheter från kvinnan.

- Avundsjuka

Avundsjukan leder ofta tyvärr till bråk. Tjejer har en tendens att vara hycklare, framför allt när det gäller svartsjukerelaterade problem. Exempel:

* Du får inte ha någon som helst kontakt med det motsatta könet - Hon kan sitta i en annan killes knä och kanske till och med käka lite kotte, men det är ju lugnt? Dom är bara kompisar? Har du svårt att förstå det?!!?!?!?!

- Klagomål

Har hon brutit av en nagel så kommer hon tjata om det i minst fyra timmar. Hon kommer klaga på kompisar som är "taskiga" emot henne. Mensvärken kommer hon sjävklart att klaga på, en klassiker. Låt hennes gnäll gå in genom ena örat och ut genom andra.

-----------------------

Nu har jag skrivit länge, och rätt så mycket. Fortsätter en annan dag kanske. pz

Kommentarer
Postat av: hemliga beundrare från skolan

asså johan du är så jävla snygg!!! men det är synd att d redan har en tjej för jag dör verkligen för dig! du e snygg! men det jag hatar med dig är att du leker alltid så jäkla snygg och tror att du är något, pusshej

2011-02-15 @ 22:24:44
URL: http://hih
Postat av: Johan

Hej.



Ok.



Hejdå.

2011-02-15 @ 22:39:50
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå inte och anmäl dig! Nu har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-15 @ 22:56:33
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: hemliga beundrare från skolan

uhm okey, hejdå, bitch

2011-02-22 @ 18:59:17
Postat av: emina

ska vi hångla?

2011-03-15 @ 18:46:34
Postat av: Din bästa och finaste storasyster ;)

DU ska vara snäll mot vackra flickor :) Måste även erkänna att det du skriver är väldigt roligt att läsa ;)

2011-03-25 @ 01:50:35
URL: http://sannawindeborgs.blogg.se/
Postat av: Michelle

Looove your blog, inget skämt. Jag håller med sanna, om det sista. Det du skriver är roligt att läsa, man får alltid ett leende på läpparna när man läser det ;)

2011-04-02 @ 21:07:34
Postat av: Fanny

Vad fan har du dejtat för tjejer egentligen Johan?...

2011-04-07 @ 00:23:26
Postat av: Julia

Undrar samma sak som fanny 0.0

2011-04-07 @ 00:55:49
Postat av: asså fanny!

JAG HÅLLER MED FANNY!!!!!!! UUUUUSSSCHHHHHHHHH

2011-05-14 @ 20:21:17
Postat av: jag.

haha grymt blogg!

2011-08-08 @ 22:27:46
URL: http://sawalawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0