Hej

Jag har startat upp min blogg igen därför att jag känner för att skriva av lite hat ibland. Jag försöker inte vara rolig med min blogg utan vill ni läsa den så läser ni och tar den för vad den är. Jag kommer skriva mycket dumt så om du har en känslig mage eller är en moralfitta så är du välkommen att trycka på krysset uppe i det högra hörnet på din datorskärm. Jag är seriös och oseriös, förstår ni inte när jag är vad så är ni måttligt skadade i kolan. Om du tycker jag är dum i huvudet är du välkommen att kommentera det.

Kort presentation av mig själv:

Jag är en kille som har levt några år. Jag ogillar många saker och gillar inget speciellt.

Saker jag ogillar:

Överviktiga män
Överviktiga kvinnor
Överviktiga barn
Människor som söker uppmärksamhet
Människor som klär sig jävligt skumt för de tror de är retro eller "inne"
Människor som tror de är bättre än andra
Människor utan självdistans
Människor som jämt måste hävda sig
Fula människor
Snygga människor
Kvinnor som inte städar ifall de är utanför sovrummet eller köket
Överfulla bussar
Kyla
Värme
Snö
Sand
Avföring
Diverse substanser som kommer ut ur den mänskliga kroppen genom olika kroppsöppningar
Religion
Rasism
Terrorister
Våldtäktsmän
Pensionärer
Moraltanter
Hobbyturkar
Småbarn som lever fan inne på Mc Donalds när jag försöker äta

Saker jag gillar:


Kompisar
Musik
Fagra damer, helst ska de vara i nöd


Jag har nog fler saker som jag ogillar/gillar men nu är listan lång nog. Tycker själv att den ser aningen ofördelad ut..

Kommentarer
Postat av: viola

du måste vara konstant arg om du hatar så mycket

2010-12-20 @ 22:31:31
URL: http://viula.blogg.se/
Postat av: Michelle

Du var ju inte lätt att behaga

2011-04-07 @ 18:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0