Ok

Dagen började med att stiga ut i den alltid lika underbara kylan (-17) för att suga i mig en cancerpinne och stiga på 26'an som dagen till ära inte var överfull. När jag anländer till Conventum var förväntningarna skyhöga. Jag hade förväntat mig en show utan dess like som skulle vara jätterolig. Men så var ju inte fallet. Julavslutningen summerad:

- Rektorn låtsas vara en stor retoriker, men han är egentligen bara jättedålig.

- En tjej sjöng Hallelujah, som ingen någonsin hört förut och av någon outgrundlig anledning så började flera elever på min rad skratta åt henne. Och ja ni läste rätt, inte med henne, utan åt henne. Åt hennes C-kupa som blev totalt mosad av hennes tighta klänning tror jag det var rättare sagt.

- Rudbeckeleverna gjorde sitt julspex. Summerar den med ett ord. Bajskorv.

- Karroelever sjöng och det var bra.

- Några jävligt konstiga varelser, som jag tror tillhör kvinnokönet, satt och lyssnade på japansk rockmusik så det hördes ut genom hennes billiga Ö&B-hörlurar. Var nära att be henne skjuta sig själv i huvudet.

-----------

Just nu sitter jag och lyssnar på lite kul musik och dricker Coca Cola. Ingen jävla plagiat Ica skit här inte. Det här var inte kul längre.



Bra låtar med Johan Alander (Sober).

Förövrigt så har jag ingen aning om hur man gör någonting på den här sidan.

Kommentarer
Postat av: GriegE

Varför gjorde du tjock text på ordet "bra" när du pratade om karros sång? Att du gjorde det på "bajskorv" inte är konstigt, eftersom att du skulle summera det med ett ord. Men du sa inget sånt om karros del, vilket bara gör det förvirrande. Så länge du inte menade att du skulle summera allt med ett ord, men då skulle du ha glömt göra det på rektorns del och ordet skulle bli "bajskorvbra", vilket inte ens är ett riktigt ord. Var vänlig och var mer konsekvent i ditt skrivande i fortsättningen, annars var det bra!

2010-12-24 @ 00:43:24
Postat av: Johan

Jag lägger inte ner någon större tanke på vilka ord som jag markerar med fet-text. För övrigt så är det en jätteintressant tankegång du har, ska se till att filosofera lite kring denna briljanta kommentar innan jag ska sova. Hej då.

2010-12-24 @ 02:19:04
Postat av: Emina

Hej Johan!

Är väldigt glad att du börjat blogga, gillar nämligen människor som hatar! Det vet du mycket väl om att jag gör.

Fortsätt som du gör så kommer du ligga på topp-3 favoritbloggar snart.

Ha det gött, så ses vi snart!

PUSS

2010-12-29 @ 22:25:27
Postat av: Agge

Jag älskar också HAT, DÖD och BAJS.



btw coop cola är bättre än riktig cola.

2011-01-04 @ 13:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0